Innowacja i kreatywność – I część szkolenia Design Thinking dla nauczycieli akademickich już za nami !
Twórcza współpraca, ciekawe pomysły, nowe rozwiązania, kreatywne zespoły…
W dniach od 1. do 3. lutego 2019 r. dwunastoosobowa grupa nauczycieli akademickich PWSZ w Tarnowie wzięła udział w pierwszej części szkolenia obejmującego 24 godziny dydaktyczne, które dotyczyło podnoszenia kompetencji dydaktycznych w zakresie metodyki Design Thinking (DT).
Uczestnicy szkolenia przygotowują się w ten sposób do prowadzenia zajęć ze studentami metodą Design Thinking. W trakcie trzydniowego szkolenia interdyscyplinarne zespoły zdobywały wiedzę niezbędną do pracy nad innowacyjnymi rozwiązaniami.
Druga część szkolenia zaplanowana została na miesiąc marzec b.r.
Szkolenie realizowane jest w ramach projektu „P erspektywy W spółpraca S ynergia
Z arządzanie w Tarnowie” zadanie nr 13. Moduł zarządzania w instytucjach szkolnictwa wyższego. Podnoszenie kompetencji dydaktycznych: metodyka Design Thinking (DT).